Lider 2015 - Regulamin

 

Regulamin Konkursu „Lider 2015”



DEFINICJE:


Organizator – Fratria sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni (81-472), ul. Legionów 126-128, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym
Gdańsk-Północ w Gdańsku VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000429681, NIP: 113-285-77-90 o kapitale zakładowym w wysokości 5.570.600 zł, będąca wydawcą „Gazety Bankowej”.
Konkurs – konkurs technologiczny Lider 2015, w którym przyznawane są nagrody w postaci statuetek Lider 2015 oraz dyplomów.
Uczestnik – firma działająca i zarejestrowana na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, która spełnia warunki uczestnictwa w Konkursie Lider 2015 poparte wysłanymi zgłoszeniami w celu uzyskania danego poziomu.
Firma – instytucja finansowa lub firma, która w roku 2015 wdrożyła projekty informatyczne w swojej organizacji.


I POSTANOWIENIA OGÓLNE I CELE KONKURSU


1. Organizator organizuje edycję Konkursu pod nazwą Lider 2015, aby wyłonić firmy, które od dnia 11.01.2016 r. od godziny 10:01 do dnia 29.02.2016 r. do godziny 20:59 nadeślą zgłoszenia w podanych niżej kategoriach:
A. Bankowość i finanse
B. Transport i logistyka
C. Medycyna i farmacja
D. Informatyka, internet i telekomunikacja
E. Energetyka, paliwa i chemia
2. Celem Konkursu jest wyłonienie oraz promowanie tych firm i instytucji finansowych, które wyróżniają się na polskim rynku szczególnymi osiągnięciami w obszarze nowoczesnych i innowacyjnych technologii. Konkurs ma również na celu pokazanie istotniej roli wdrażanych technologii w funkcjonowaniu przedsiębiorstw w ich otoczeniu wewnętrznym, jak również wpływu na korzyści biznesowe.


II WARUNKI UCZESTNICTWA I ZASADY KONKURSU


1. Uczestnikiem Konkursu może być instytucja finansowa oraz firma, które spełniają następujące warunki:
a) zgłoszenia do danej kategorii konkursowej Uczestnicy dokonują ze względu na klasyfikację branżową Firmy. Do kategorii bankowość i finanse zgłaszają się tylko instytucje finansowe, a do pozostałych kategorii, tj. transport i logistyka; medycyna i farmacja; informatyka, internet i telekomunikacja oraz energetyka, paliwa i chemia Firmy sklasyfikowane według branży;
b) do Konkursu można zgłaszać projekty informatyczne o charakterze systemowym, składające się z oprogramowania, wdrożenia i integracji ze strukturą informatyczną instytucji lub firmy;
c) projekt informatyczny lub jego samodzielna część (podsystem) został wdrożony w 2015 roku, a zgłoszenie powinno zostać dokonane na formularzu znajdującym się na stronie www.gb.pl;
d) termin nadsyłania zgłoszeń od dnia 11.01.2016 r. od godziny 10:01 do dnia 29.02.2016 r. do godziny 20:59;
e) zgłoszenie musi być zgodne ze specyfikacją, którą stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1 do Regulaminu;
f) dana Firma może zgłosić do Konkursu nieograniczoną liczbę projektów, ale tylko do jednej kategorii ze względu na klasyfikację branżową Firmy.
2. Zgłoszenie i uczestnictwo w Konkursie jest bezpłatne.


III ZASADY OCENY


1. Laureatów nagród w poszczególnych kategoriach wybiera Kapituła Konkursu, którą tworzą eksperci z dziedziny ekonomii, bankowości, finansów, nauki  oraz informatyki. Przyznanie Nagrody w poszczególnych kategoriach odbywa się podczas obrad Kapituły.
2. Nagrodę otrzymuje Firma, która w głosowaniu uzyskała najwyższą ocenę członków Kapituły. W głosowaniu nad wyborem laureatów Nagrody każdemu z członków Kapituły przysługuje jeden głos. W sytuacji równowagi głosów głos Przewodniczącego Kapituły ma decydujące znaczenie. Kapituła ogłasza decyzję o przyznaniu nagród w Konkursie Lider 2015 w poszczególnych kategoriach w formie komunikatu. Z obrad Kapituły Konkursu sporządza się protokół, który podpisują wszyscy członkowie Kapituły.
3. Kapituła Konkursu po zapoznaniu się ze zgłoszeniami może przenieść dane zgłoszenie do innej kategorii, jeśli w jej ocenie spełnia ono cechy i warunki dla innej kategorii, niż ta, do której zostało zgłoszone. Firma zgłaszająca zostanie poinformowana o tej zmianie przez Organizatora.
4. Nagrodami w Konkursie są statuetki Lider 2015 w wyznaczonych kategoriach za zajęcie pierwszego, drugiego i trzeciego miejsca. „Gazeta Bankowa” jest fundatorem Nagród.
5. Kapituła Konkursu zastrzega sobie prawo przyznania dodatkowych nagród specjalnych lub wyróżnień w formie dyplomów bądź statuetek.
6. W uzasadnionych przypadkach Kapituła Konkursu ma prawo nie przyznać nagród w poszczególnych kategoriach.
7. Termin i miejsce ogłoszenia wyników Konkursu oraz wręczenia Nagród zostaną podane do wiadomości w marcowym wydaniu miesięcznika „Gazeta Bankowa” oraz na stronie internetowej www.gb.pl.
8. Zwycięzcy Konkursu zostaną ogłoszeni na uroczystej gali w połowie kwietnia 2016 r. Wyniki Konkursu zostaną opublikowane
w wydaniu majowym „Gazety Bankowej”.


IV POUFNOŚĆ DANYCH
1. Wszelkie informacje przekazywane w ramach Konkursu przez Uczestników są zachowywane w ścisłej tajemnicy i udostępnianie tylko członkom Kapituły oceniającym zgłoszenia do Konkursu.


V UPRAWNIENIA LAUREATÓW KONKURSU LIDER 2015


1. Laureaci Konkursu mają prawo do wykorzystania przyznanego tytułu „Lider 2015” i statuetki wraz ze wskazaniem roku otrzymania nagrody oraz zajętego miejsca w Konkursie, a także znaków graficznych związanych z Konkursem w ramach swoich działań promocyjnych.



VI POSTANOWIENIA KOŃCOWE


1. Regulamin Konkursu jest dostępny na stronie internetowej: www.gb.pl oraz w siedzibie Organizatora.
2. Organizator Konkursu jest uprawniony do zmiany postanowień niniejszego Regulaminu, o ile nie wpłynie to na pogorszenie
warunków uczestnictwa w Konkursie. Dotyczy to w szczególności zmian terminu zgłoszenia oraz zmian specyfikacji Nagród.
3. Od decyzji Kapituły nie przysługuje odwołanie, ewentualne wątpliwości powstałe w trakcie obowiązywania niniejszego Regulaminu rozstrzyga Organizator Konkursu.
4. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa.

 


ZAŁĄCZNIK NR 1


Specyfikacja Techniczna Zgłoszenia do Konkursu „Lider 2015”


1. Waga przesyłanego materiału nie może przekroczyć w sumie: 20 MB, a waga pojedynczego pliku nie może przekroczyć 5 MB
2. Zgłoszenie musi zawierać:
- pełną nazwę firmy dla celów sporządzanej dokumentacji konkursowej oraz wykorzystania w celach publikacji,
- logo Firmy w formacie: JPG, EPS, AI lub TIFF,
- pełny opis produktu (jeśli jest to czysty tekst, to do 10 000 znaków),
- skrócony opis produktu zapisany w pliku Word (max. 300 znaków) oraz pełną nazwę produktu dla celów sporządzanej dokumentacji konkursowej oraz wykorzystania w celach publikacji.

 

Zaloguj się, by uzyskać dostęp do unikatowych treści oraz cotygodniowego newslettera z informacjami na temat najnowszego wydania

Zarejestruj się | Zapomniałem hasła