Reklama

Grupa docelowa

  • kadra zarządzająca w instytucjach finansowych oraz szefowie departamentów: IT, HR, marketingu i sprzedaży, rozwoju prawno-księgowego i administracji;
  • kobiety i mężczyźni w wieku 20–55 lat;
  • dochód netto powyżej 5 000 zł;
  • mieszkający w dużych aglomeracjach miejskich;
  • posiadający wykształcenie wyższe, podyplomowe oraz stopnie naukowe;
  • wykładowcy i studenci ekonomii oraz zarządzania.

Korzyści ze współpracy

  • precyzyjne, bezpośrednie dotarcie do kadry zarządzającej dużych spółek, liderów i przedstawicieli branży finansowej, którzy w sposób ciągły podnoszą swoją wiedzę zawodową;
  • promocja marki wśród czytelników o bardzo dużej sile nabywczej, będących nabywcami dóbr luksusowych;
  • możliwość dotarcia do inteligentnego i podejmującego świadome decyzje czytelnika;
  • wielokrotne oddziaływanie jednej reklamy na czytelnika dzięki specyfice czytania;
  • długofalowe oddziaływanie na czytelnika, który przechowuje miesięcznik;
  • potwierdzenie wiarygodności firmy dzięki reklamie w prestiżowym miesięczniku o profilu ekonomiczno-finansowym;
  • wyróżnienie przekazu reklamowego poprzez jego obecność w otoczeniu wysokiej jakości materiałów publicystycznych;
  • profesjonalny charakter przekazu dzięki wysokiej jakości magazynu;
  • elastyczne formy współpracy – od tradycyjnej reklamy po teksty sponsorowane, partnerstwo przy realizacji różnorodnych projektów „Gazety Bankowej”, partnerstwo przy sekcjach pisma, organizacja debat, partnerstwo w konkursach i rankingach, inserty materiałów reklamowych etc.
 
 
 
 

Dane wydawnicze

Segment: Magazyn ekonomiczny
Cykl wydawniczy: miesięcznik
Dystrybucja: kolporterska, ogólnopolska

Objętość podstawowa: 84 strony
Cena podstawowa: 14,90 zł
Format: 210mm x 280 mm

 
Katarzyna Marchewka

Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu
603 097 503
katarzyna.marchewka@fratria.pl

 

 

 

 

 

Zaloguj się, by uzyskać dostęp do unikatowych treści oraz cotygodniowego newslettera z informacjami na temat najnowszego wydania

Zarejestruj się | Zapomniałem hasła