Bank Pekao z najlepszą bankową infolinią

opublikowano: 13 stycznia 2021
Bank Pekao z najlepszą bankową infolinią lupa lupa
Centrala Pekao SA w Warszawie, fot. Fratria / KK

W XXI edycji badania realizowanego przez ARC Rynek i Opinia, obsługiwana przez Pekao Direct infolinia Banku Pekao zajęła pierwsze miejsce w mailowej i telefonicznej obsłudze klienta, wyprzedzając znacznie konkurencję. Mimo zwiększonego obciążenia kanałów zdalnych spowodowanego sytuacją epidemiczną, konsultanci wykazali się profesjonalizmem i szybkością działania.

Instytut badawczy ARC Rynek i Opinia prowadzi badanie jakości telefonicznej i mailowej obsługi bankowej regularnie od 2010 roku. W XXI fali badania realizowanego na przestrzeni listopada i grudnia zeszłego roku wzięło udział 10 banków. W każdym z nich przeprowadzono 100 audytów telefonicznych i 50 mailowych techniką Mystery Client. ARC Rynek i Opinia rzetelnie sprawdziło determinację, umiejętności i proklienckie podejście konsultantów. To szczególnie ważne w kontekście sytuacji epidemicznej, która sprawiła, że klienci jeszcze chętniej i częściej kontaktowali się ze swoimi bankami zdalnie.

Infolinia Banku Pekao obsługiwana przez Pekao Direct od lat uznawana jest za jedną z najlepszych w Polsce, nie tylko w sektorze finansowym. Znalazła się na podium zestawienia po raz dziewiąty z rzędu, udowadniając jak bardzo pomocna jest klientom. Co ważne, po raz pierwszy w historii badania ARC Rynek i Opinia, różnica między zwycięzcą, a drugim miejscem wyniosła aż 5 punktów - Pekao Direct uzyskało 90,2 pkt.

Audytorzy oceniali przede wszystkim poprawność przekazywanych informacji, jakość obsługi, czasy oczekiwania na połączenie i na odpowiedź mailową. Przyglądali się, czy konsultanci komunikują się z klientami w prosty i zrozumiały sposób. Ocenie podlegały też kwestie techniczne, takie jak przyjazność głosowego menu czy jakość połączenia.

Nasi pracownicy po raz kolejny zasłużyli na laury. Mimo niesprzyjających okoliczności, konsultanci Pekao Direct niezmiennie wykazują się ogromnym zaangażowaniem i zapewniają najwyższą jakość obsługi. To pozwala nam jeszcze efektywniej spełniać oczekiwania klientów i ułatwiać im życie. Cały czas się zmieniamy, a ubiegły rok szczególnie obfitował w dynamiczne wyzwania. Zwycięstwo w badaniu ARC Rynek i Opinia pokazuje, że konsekwentna praca nad jakością i stawianie klienta w centrum przynosi najlepsze rezultaty – mówi Wojciech Bury, Prezes Zarządu Pekao Direct.

Infolinia Pekao istnieje już 20 lat, realizując zdalną obsługę klientów w zakresie bankowych produktów i usług. Dzięki konsultantom Pekao Direct klient może uzyskać fachowe wsparcie na początkowym etapie relacji z bankiem, otrzymać odpowiedzi na wszelkie pytania oraz wsparcie w procesie zakupowym. Bank Pekao sukcesywnie rozwija cyfrowe kanały komunikacji, ułatwiając codzienne bankowanie.

Źródło: materiały prasowe

 

Zaloguj się, by uzyskać dostęp do unikatowych treści oraz cotygodniowego newslettera z informacjami na temat najnowszego wydania

Zarejestruj się | Zapomniałem hasła