Bank Pocztowy promuje innowacyjne usługi cyfrowe



Adam Małysz płaci odciskiem palca w sklepach stacjonarnych, a nowej karty wirtualnej używa w internecie. Bank Pocztowy rozpoczął kampanię promującą cyfrowe usługi do płatności bezgotówkowych z udziałem legendarnego sportowca. Kampania wpisująca się w strategię Banku „Im prościej, tym lepiej” będzie prowadzona w internecie
Celem prowadzonej kampanii jest promocja nowoczesnych cyfrowych rozwiązań Banku Pocztowego. Kampania z udziałem Adama Małysza jest największą kampanią Banku Pocztowego w tym roku. Od kilkunastu miesięcy nasz Bank przechodzi niezwykle szybką i udaną transformację cyfrową, zrywając tym samym ze stereotypem banku dającego możliwość załatwiania finansowych spraw wyłącznie w okienku pocztowym - komentuje Mariusz Gorzeń, Dyrektor Departamentu Marketingu i Analiz Biznesowych Banku Pocztowego.
Wprowadzenie pierwszej w Polsce karty biometrycznej, a także karty wirtualnej z jedynym takim pakietem ubezpieczeń na zakupy w internecie, to jak mówi Adam Małysz „wielki krok dla płatności w Polsce”.
Najnowsze rozwiązania kartowe Banku oraz nowy zdalny proces otwarcia rachunku są adresowane zarówno do obecnych i nowych klientów. Bank otwiera się na młodych, którzy zyskują dostęp do nowoczesnych i unikatowych rozwiązań na rynku. Osobom starszym daje komfort i bezpieczeństwo (w przypadku karty biometrycznej nie muszą już pamiętać lub – co gorsza – zapisywać na kartkach swojego numeru PIN).
Źróło: materiały prasowe