Dwa miliony aktywnych klientów detalicznych Banku Millennium

opublikowano: 24 września 2019
Dwa miliony aktywnych klientów detalicznych Banku Millennium lupa lupa
fot. Fratria / JS

Liczba aktywnych klientów detalicznych Banku Millennium przekroczyła dwa miliony. Rośnie też aktywność klientów i wykorzystanie kanałów cyfrowych. Już ponad 1,5 mln klientów korzysta z bankowości internetowej i mobilnej.

W pierwszym półroczu br. 90 proc. nowych lokat terminowych i 51 proc. kredytów gotówkowych została założona właśnie w tych kanałach.

- Konsekwentnie realizujemy naszą strategię na lata na lata 2018-2020, opartą na klientocentryzmie, behawioralnej personalizacji i dalszej cyfryzacji. Założyliśmy w niej, że do roku 2020 znajdziemy się wśród największych i najbardziej efektywnych banków w Polsce, m.in. podwajając tempo akwizycji i zdobywając w ciągu trzech lat 600 tys. nowych aktywnych klientów. Dziś z radością możemy przekazać, że liczba naszych aktywnych klientów detalicznych przekroczyła dwa miliony, a wkrótce, po połączeniu z Euro Bankiem, będzie jeszcze wyższa – powiedział Joao Bras Jorge, prezes zarządu Banku Millennium.

Od początku 2018 roku bank powiększył bazę aktywnych klientów detalicznych o 364 tys. Kluczowe dla strategii akwizycyjnej banku jest Konto 360°, dające dostęp do wielu innowacyjnych, cyfrowych usług. 

- Odnotowujemy rekordowe tempo wzrostu i rosnącą aktywność klientów. Nie byłoby to możliwe bez zrozumienia, że dla powodzenia biznesu kluczowe jest postawienie potrzeb klienta w centrum uwagi, dostarczanie im najlepszych z możliwych doświadczeń oraz zdolność do budowania długoterminowych, trwałych i opartych na zaufaniu relacji. Nasz sukces nie byłby też możliwy bez utalentowanych i zaangażowanych pracowników – powiedział Joao Bras Jorge.

Źródło: materiały prasowe BM

 

Zaloguj się, by uzyskać dostęp do unikatowych treści oraz cotygodniowego newslettera z informacjami na temat najnowszego wydania

Zarejestruj się | Zapomniałem hasła