eService obsługuje 532 tys. terminali

opublikowano: 15 lutego 2022
eService obsługuje 532 tys. terminali lupa lupa
fot. Pixabay

Na koniec 2021 r., lider polskiego rynku akceptacji kart płatniczych i jednocześnie największy agent rozliczeniowy w Europie Środkowo-Wschodniej obsługiwał  transakcje dla 532,4 tys. terminali płatniczych działających w 11 krajach Europy

Mimo trudnej sytuacji na wielu rynkach zagranicznych, w ciągu ostatniego roku eService zwiększył ich liczbę o prawie 37 tys. Co więcej, wynik ten osiągnięto w efekcie wzrostu organicznego, poprzez wdrażanie nowych ofert oraz pozyskiwanie klientów – bez przejęć mniejszych agentów rozliczeniowych i ich klientów.

Mimo utrudnień związanych m.in. z pandemią oraz światowym kryzysem dostępności półprzewodników, w minionym roku rozliczyliśmy transakcje o wartości ponad 271 miliardów zł. Ustanowiliśmy przy tym wiele nowych rekordów pod względem liczby i wartości transakcji zrealizowanych przez eService - tylko w grudniu było ich ponad 10. Odnotowaliśmy również duży wzrost liczby zamówień na terminale POS i usługi bramki płatniczej. Na osiągnięte wyniki złożyły się między innymi nowe i przedłużane kontrakty z dużymi partnerami, w tym naszym największym klientem - Pocztą Polską. Dzięki zaufaniu naszych klientów, w 2021 roku po raz kolejny ugruntowaliśmy pozycję lidera polskiego rynku rozliczania transakcji elektronicznych – podsumowała Joanna Seklecka, Prezes Zarządu eService Sp. z o.o.

W minionym roku eService zrealizował blisko 3 miliardy transakcji płatniczych na terminalach POS działających pod własną marką oraz obsługiwanych na rzecz siostrzanych spółek grupy EVO Payments. Ponad połowa (53,5 proc.) spośród 532 tys. urządzeń obsługiwanych przez eService działa na rynku polskim, a pozostałe na 10 rynkach Europy, w tym najwięcej w Niemczech (85 tys.). Firma obsługuje też szybko rosnącą liczbę transakcji realizowanych za pomocą internetowej bramki płatniczej oraz szeregu nowoczesnych usług ułatwiających prowadzenie biznesu eCommerce, mCommerce, a także dla branży HoReCa i wielu innych. Zwiększeniu liczby realizowanych operacji towarzyszy wzrost zatrudnienia i rozwój kompetencji eService w ramach grupy EVO Payments, w  której spełnia funkcję HUB’a IT, technologii, zarządzania i rozwoju produktów. W najbliższych latach firma planuje dalsze poszerzanie zasięgu poprzez rozwój oferty i ekspansję na kolejnych rynkach.

Terminale płatnicze dostarczane i obsługiwane przez eService są szeroko wykorzystywane w wielu dziedzinach handlu i usług. Można je spotkać w sklepach dużych i małych sieci handlowych, placówkach pocztowych i bankowych, w hotelach, restauracjach i mobilnych punktach gastronomicznych, na stacjach benzynowych, a także w transporcie (autobusy, pociągi, taksówki). eService jest też jednym z najaktywniejszych członków Programu Polska Bezgotówkowa, zapewniającym łatwe rozpoczęcie przyjmowania płatności bezgotówkowych dziesiątkom tysięcy przedsiębiorców, urzędom oraz instytucjom państwowym i samorządowym.

Firma kładzie duży nacisk na zrównoważony rozwój, wspierając takie rozwiązania jak elektroniczne potwierdzenie transakcji czy e-paragon. Równolegle dynamicznie rozwija narzędzia płatnicze przeznaczonych dla handlu internetowego oraz rozwiązań samoobsługowych i omnichannel. We współpracy z wiodącymi dostawcami oprogramowania tworzy nowoczesne, zintegrowane rozwiązania płatnicze oraz gotowe moduły zapewniające wygodne płatności elektroniczne dla klientów e-sklepów. Jest też pierwszym i jedynym polskim agentem rozliczeniowym posiadającym certyfikat zgodności ze standardem PCI P2PE, gwarantującym najwyższy światowy poziom bezpieczeństwa prowadzonych transakcji.

Źródło: materiały prasowe

 

Zaloguj się, by uzyskać dostęp do unikatowych treści oraz cotygodniowego newslettera z informacjami na temat najnowszego wydania

Zarejestruj się | Zapomniałem hasła