Hitachi i Basement rozpoczynają współpracę partnerską na polskim i europejskim rynku

opublikowano: 4 września 2020
Hitachi i Basement rozpoczynają współpracę partnerską na polskim i europejskim rynku lupa lupa
W ramach współpracy firmy Basement i Hitachi będą aktywnie wdrażać w sektorze banków spółdzielczych szereg rozwiązań opartych o zaawansowane technologie oferowane przez Hitachi, fot. Pixabay

Hitachi Europe Ltd. oraz Basement Sp z.o.o. rozpoczynają współpracę w sektorze kolejowym, transportu publicznego oraz sektorze finansowym. Dzięki połączeniu potencjału i technologii obu firm na rynek wprowadzone zostaną innowacyjne rozwiązania i usługi wspierające digitalizację przedsiębiorstw oraz nowoczesne rozwiązania smart city.

W ramach współpracy firmy Basement i Hitachi będą aktywnie wdrażać w sektorze banków spółdzielczych szereg rozwiązań opartych o zaawansowane technologie oferowane przez Hitachi, m.in. systemy paperless (cyfrowy obieg dokumentacji), rozwiązania do on-boardingu zdalnego, oprogramowanie do bezpiecznej wymiany plikowej, macierze dyskowe czy też systemy zarządzania tożsamością klasy IAM.

W ramach rozpoczętej współpracy, Hitachi i Basement wdrażyły we współpracy z SGB-Bankiem S.A. i Grupą SGB jak również Centrum Rozwoju Usług Zrzeszeniowych (CRUZ) w Grupie BPS zrzeszeniowe rozwiązanie trwałego nośnika. Rozwiązanie bazuje na macierzach WORM (Hitachi Content Platform) oraz aplikacji biznesowej trwałego nośnika (HCportal) dostarczanych przez Hitachi Europe, które w ramach rozwiązania zrzeszeniowego są zintegrowane z oprogramowaniem Publikator firmy Basement. Trwały nośnik informacji to rozwiązanie, które w bezpieczny i wygodny sposób umożliwia przechowywanie i udostępnianie wszelkich dokumentów elektronicznych, co znacznie wspiera cyfryzację sektora i procesy biznesowe w relacji przedsiębiorca – klient. Firma Basement będzie odpowiedzialna za serwis rozwiązania.

Firma Basement oraz Hitachi rozpoczęła szereg działań na rynku smart city. W ramach współpracy mają zostać wdrożone rozwiązania m.in. z zakresu analityki video oraz sensorów Lidar 3D umożliwiające analizę ruchu transportu publicznego i przepływu osób w czasie rzeczywistym czy też zwiększenie bezpieczeństwa publicznego. Kluczową przewagą technologii Hitachi Lidar jest jej zgodność z RODO i gwarancja zachowania prywatności.
 
Kolejnymi rozwiązaniami oferowanymi wspólnie przez obie instytucje będą systemy dedykowane dla sektora kolejowego, w tym systemy planowania i efektywnego zarządzanie zasobami przewoźnika (pracownicy, lokomotywy i wagony) dla sektora przewozów pasażerskich i towarowych firmy Basement oraz symulatory dla dyspozytorów ruchu i systemy do modelowania sygnalizacji firmy Hitachi. Obie firmy są zainteresowane rozszerzeniem tej współpracy również na Wielką Brytanie gdzie Hitachi jest jednym z liderów na rynku kolejowym.

Od 15 lat Hitachi jest czołowym dostawcą IT dla sektora bankowego w Polsce. Równocześnie jesteśmy jednym z największych dostawców dla sektora kolejowego w Europie począwszy od taboru a skończywszy na systemach zarządania ruchem kolejowym. Od kilku lat inwestujemy w zaawansowane technologie analityki video. Dzięki współpracy z Basement chcemy wykorzystać ten potencjał i zwiększyć naszą obecnośc na rynku Banków Spółdzielczych, sektora kolejowego oraz w projektach smart city w Polsce. – podkreśla Tadeusz Woszczyński, Country Manager Hitachi Europe w Polsce, Austrii i Europie Centralno-Wschodniej.

Zbudowanie wspólnej platformy z Hitachi w zakresie trwałego nośnika dla klientów Banków Spółdzielczych jest kolejnym krokiem w rozwoju usług firmy Basement. Od lat firma Basement indywidualnie dopasowując się do potrzeb biznesowych swoich klientów z sukcesem wdraża kolejne rozwiązania technologiczno-biznesowe zarówno w Bankach jak i sektorze kolejowym. W strategii Basement jest również rozwój usług dla segmentu Smart City. Dzięki współpracy z partnerem Hitachi i połączeniu know-how obu firm oraz globalnego zasięgu HItachi, kolejne projekty będą realizowane nie tylko w Polsce ale również w innych krajach europejskich – podkreśla Daniel Sadkowski, Prezes Zarządu Basement.

Źródło: materiały prasowe

Komentarze (0)
Dodająć komentarz, akceptujesz regulamin forum.
dodaj komentarz
 
 

obecnie brak komentarzy, zapraszamy do komentowania.

 

Zaloguj się, by uzyskać dostęp do unikatowych treści oraz cotygodniowego newslettera z informacjami na temat najnowszego wydania

Zarejestruj się | Zapomniałem hasła

Szanowny Czytelniku

Chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych osobowych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 r., zgodnie z instrukcjami, o których mowa poniżej.

Od 25 maja 2018 r. zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane w skrócie również jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, i wprowadza wiele zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych. Przed przejściem do serwisu naszym celem jest zapoznanie Cię ze szczegółami stosowanych przez nas technologii oraz przepisami, które niebawem wejdą w życie, tak aby dać Ci szeroką wiedzę i bezpieczeństwo korzystania z naszych serwisów internetowych Prosimy Cię o zapoznanie się z podstawowymi informacjami.

Co to są dane osobowe?

Podczas korzystania z naszych usług internetowych Twoje dane osobowe mogą być zapisywane w plikach cookies lub podobnych technologiach, instalowanych przez nas lub naszych Zaufanych Partnerów na naszych stronach i urządzeniach do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu udostępniania personalizowanych treści i reklam, bezpieczeństwa oraz analizowania ruchu na naszych stronach.

Kto będzie administratorem Twoich danych osobowych?

Administratorami Twoich danych osobowych będzie Fratria sp. z o.o., a także nasi Zaufani Partnerzy, tj. firmy i inne podmioty, z którymi współpracujemy przede wszystkim w zakresie marketingowym. Listę Zaufanych Partnerów możesz sprawdzić w każdym momencie pod niniejszym linkiem „Zaufani Partnerzy”.

Po co są nam potrzebne Twoje dane?

Aby dostosować reklamy do Twoich potrzeb i zainteresowań, zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług oraz dokonywać pomiarów, które pozwalają nam ciągle udoskonalać oferowane przez nas usługi.

Twoje uprawnienia

Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych osobowych i ich przetwarzania przez nas i Zaufanych Partnerów. Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych, możesz ją w każdej chwili wycofać. Przysługuje Ci również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – GIODO. Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.

Zgoda

Wyrażenie przez Ciebie zgody jest dobrowolne. W każdym momencie możesz również edytować swoje preferencje w zakresie udzielonej zgody, w tym nawet wycofać ją całkowicie, klikając w ustawienia zaawansowane lub wyrażając zgodę i przechodząc na naszą stronę polityki prywatności. Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa, jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz na naszych stronach internetowych). Jeśli chcesz się zgodzić na przetwarzanie przez Fratrię sp. z o.o. i jej Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych zebranych w związku z korzystaniem przez Ciebie z naszych stron i aplikacji internetowych, w tym ich przetwarzanie w plikach cookies itp. instalowanych na Twoich urządzeniach i odczytywanych z tych plików danych, możesz w łatwy sposób wyrazić tę zgodę, klikając w przycisk „Zgadzam się i przechodzę do serwisu”. Jeśli nie chcesz wyrazić opisanej wyżej zgody lub ograniczyć jej zakres, prosimy o kliknięcie w „Ustawienia zaawansowane”. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnień przeczytasz na „Polityce prywatności”.

×

Ustawienia zaawansowane

Aby dostosować reklamy i treści do Twoich potrzeb i zainteresowań, zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług oraz dokonywać pomiarów, które pozwalają nam ciągle udoskonalać oferowane przez nas usługi, podczas korzystania z naszych usług internetowych Twoje dane osobowe mogą być zapisywane w plikach cookies lub podobnych technologiach instalowanych przez nas lub naszych Zaufanych Partnerów na naszych stronach i urządzeniach do zbierania i przetwarzania danych osobowych.

Aktywna zgoda

Zgadzam się na przechowywanie w moim urządzeniu plików cookies, jak też na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym profilowanie, moich danych osobowych pozostawianych w ramach korzystania oferowanych przez Wydawnictwo Fratria sp. z o.o. oraz zaufanych partnerów usług Wydawnictwa. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych w ramach korzystania z oferowanych przez Wydawnictwo Fratria zaufanych partnerów usług. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne.

Dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnień przeczytasz na Polityce prywatności.