Klienci Alior Banku coraz bardziej mobilni

opublikowano: 4 listopada 2019
Klienci Alior Banku coraz bardziej mobilni lupa lupa
fot. Fratria / AS

W ciągu roku liczba użytkowników aplikacji mobilnych Alior Banku i T-Mobile Usługi Bankowe wzrosła o 60 proc. W III kwartale wyniosła blisko 398 tys. osób. W tym czasie za pomocą smartfona klienci wykonali prawie 11 mln transakcji.

W trzecim kwartale 2018 roku odnotowano blisko 250 tys. użytkowników aplikacji mobilnych Alior Banku i T-Mobile Usługi Bankowe. Obecnie jest to już 397,8 tys. W ciągu roku wzrost ten sięgnął 60 proc., a w stosunku do ostatniego kwartału 11 proc. W okresie od lipca do końca września ponad 147 tys. osób zalogowało się na rachunek wyłącznie za pośrednictwem kanałów mobilnych.

W tym samym okresie ze zbliżeniowych płatności mobilnych skorzystano 6,4 mln razy. Można więc powiedzieć, że karty płatnicze „podpięte” do smartfona były używane przez klientów Alior Banku i T-Mobile Usługi Bankowe blisko 50 razy na minutę. Z kolei suma pozostałych transakcji finansowych zrealizowanych w trzecim kwartale tego roku przez użytkowników obu aplikacji mobilnych (przelewy, płatności p2p, doładowania, automatyczna spłata kredytu itp.) wyniosła 4,5 mln.

Liczby te pokazują, jak bardzo rośnie popularność bankowości mobilnej Alior Banku, ale także to jak zmieniają się zwyczaje klientów. W tej chwili w swoim smartfonie mogą zrobić naprawdę wiele, nie tylko nim płacić czy sprawdzić stan rachunku, ale także dokonać przelewu czy wziąć pożyczkę – mówi Wioletta Kleczka, Dyrektor Działu Środków Powierzonych Alior Banku, która odpowiada w banku za tzw. digitalizację klientów, czyli zachęcanie ich do korzystania z kanałów cyfrowych.

Źródło: materiały prasowe

 

Zaloguj się, by uzyskać dostęp do unikatowych treści oraz cotygodniowego newslettera z informacjami na temat najnowszego wydania

Zarejestruj się | Zapomniałem hasła