Nowa kampania dla firm w PKO BP

opublikowano: 25 października 2021
Nowa kampania dla firm w PKO BP lupa lupa
fot. materiały prasowe

PKO Bank Polski rusza z kampanią skierowaną do firm pod hasłem „Jak się powie A, to trzeba powiedzieć B, C, D itd." Bank promuje nowoczesne narzędzia, które wspierają polskich przedsiębiorców w zakładaniu i prowadzeniu biznesu: założenie konta i rejestrację działalności jednym wnioskiem w aplikacji mobilnej, e-księgowość, fakturowanie online, wsparcie wideodoradcy.

- Każdego dnia ok. 1000 Polaków mówi „Idę na swoje!". A my ułatwiamy początek i radzimy: otwórz firmę i konto firmowe jednym wnioskiem w aplikacji IKO. Na wiele potrzeb i pytań przedsiębiorców odpowiedzią jest nowoczesna, cyfrowa oferta PKO Banku Polskiego. Chcemy być bankiem pierwszego wyboru dla firm, dlatego stale rozwijamy naszą ofertę i wprowadzamy nowe udogodnienia – mówi Tomasz Frąckowiak, dyrektor Formacji Bankowości Firm i Przedsiębiorstw.

W PKO Bank Polski za pomocą jednego wniosku w aplikacji mobilnej lub serwisie iPKO można zarejestrować nową firmę w CEIDG i otworzyć konto firmowe, bez wizyty w urzędzie i oddziale banku. Nowe konto firmowe będzie bezpłatne przez pierwszych sześć miesięcy. Za pośrednictwem serwisu iPKO posiadacze kont firmowych mogą korzystać z wielu usług ułatwiających zarządzanie firmą. Są wśród nich e-księgowość, asystent firmowy kontrolujący płatności czy dostęp do kantoru internetowego iPKO dealer. Firmy mogą także korzystać całkowicie online z prostej i szybkiej usługi finansowania faktur. Mogą także umawiać się na spotkania z wideodoradcą i korzystać z asysty doradcy przy wypełnianiu wniosków w oddziale banku lub w siedzibie firmy.

- Przedsiębiorca, który ma pomysł na biznes, najlepiej zna się na swojej działalności. Natomiast zupełnie nowym wyzwaniem dla niego mogą być czynności i formalności związane z prowadzeniem firmy, księgowością, e-commerce, promocją w internecie itd. Jako bank dajemy przedsiębiorcom gotowe odpowiedzi, czy to w formie narzędzi czy wiedzy. To idea naszej kampanii – mówi Marek Kozłowski, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej.

PKO Bank Polski zasila przedsiębiorców wiedzą zgromadzoną na portalu Bankomania.pkobp.pl/firma/. Można na niej znaleźć poradniki, podcasty, infografiki, wideoszkolenie, które w prosty sposób wyjaśniają kwestie istotne dla początkujących przedsiębiorców. Wiele materiałów zostało przygotowanych z myślą o firmach, które chcą przenieść biznes do internetu i skutecznie sprzedawać swoje produkty online.

Kampania będzie trwała od 25 października do 21 listopada.

Źródło: materiały prasowe

Komentarze (0)
Dodająć komentarz, akceptujesz regulamin forum.
dodaj komentarz
 
 

obecnie brak komentarzy, zapraszamy do komentowania.

 

Zaloguj się, by uzyskać dostęp do unikatowych treści oraz cotygodniowego newslettera z informacjami na temat najnowszego wydania

Zarejestruj się | Zapomniałem hasła