Pekao Direct zdobywcą brązowego medalu w konkursie ICXA'21

opublikowano: 6 grudnia 2021
Pekao Direct zdobywcą brązowego medalu w konkursie ICXA'21 lupa lupa
Centrala Pekao SA w Warszawie, fot. Fratria / KK

Pekao Direct, debiutując w konkursie International Customer Experience Awards 2021, zdobyło brązowy medal w kategorii “Employee Experience in the Crisis”. Jurorzy docenili sposób, w jaki spółka reagowała na dynamicznie zmieniającą się sytuację pandemiczną.

International Customer Experience Awards (ICXA) jest jednym z najważniejszych konkursów promujących firmy i organizacje, które w swoich działaniach dążą do zapewnienia klientom najwyższej jakości obsługi. W jego tegorocznej edycji wzięło udział 120 firm i organizacji z 50 krajów. Jurorzy oceniali 300 inicjatyw w 15 kategoriach.

O nagrody rywalizowały tak znaczące globalne marki jak m.in. IBM, Samsung, PZU czy Shell, wśród których znalazło się również Pekao Direct. Spółka rywalizowała z sukcesem z konkurentami z całego świata w kategorii „Employee Experience in the Crisis”, w której zdobyła brązowy medal.

Jurorzy konkursu docenili całokształt działań, które Pekao Direct wdrożyło w odpowiedzi na pandemię Covid-19. Mowa tu m.in. o błyskawicznie wprowadzonej pracy zdalnej, która zapewniła firmie ciągłość działania, a klientom nieprzerwany kontakt z bankiem. Zdaniem jurorów szczególnie warte podkreślenia było mocne skupienie organizacji na pracownikach i zapewnienie im poczucia bezpieczeństwa oraz stabilności w niepewnych czasach.

Michał Grodzki, Prezes Zarządu Pekao Direct, komentując otrzymaną nagrodę, powiedział: – To wielki zaszczyt być docenionym i móc stanąć w szeregu nagrodzonych – liderów w budowaniu doświadczeń pracowników i klientów. To wyraźny sygnał, że jako organizacja, zdaliśmy egzamin w tak trudnym, pandemicznym czasie.

Dojrzała organizacja jest gotowa stawić czoła każdemu wyzwaniu, jednocześnie zapewniając klientom doskonały user experience. Suma zaangażowania pracowników oraz rozwiązań, jakie wdrożyliśmy w związku z pojawieniem się Covid-19, pozwoliły nam zaoferować klientom i pracownikom najlepsze doświadczenia. Cieszę się, że zostało to docenione także przez jury konkursu International Customer Experience Awards 2021 – podkreśla Leszek Skiba, Prezes Zarządu Pekao S.A.

Źródło: materiały prasowe

 

Zaloguj się, by uzyskać dostęp do unikatowych treści oraz cotygodniowego newslettera z informacjami na temat najnowszego wydania

Zarejestruj się | Zapomniałem hasła