PKO Bank Polski: 7 mln aktywnych aplikacji IKO

opublikowano: 6 października 2022
PKO Bank Polski: 7 mln aktywnych aplikacji IKO lupa lupa
Klienci PKO Banku Polskiego i Inteligo średnio wykonują w IKO co dwie sekundy 11 płatności mobilnych w internecie, fot. materiały prasowe PKO BP

Liczba aktywnych aplikacji mobilnych IKO przekroczyła rekordowe na polskim rynku bankowym 7 mln. Od uruchomienia, w marcu 2013 r., użytkownicy logowali się ponad 5,7 mld razy, wykonali ponad 1,5 mld transakcji na łączną kwotę 417 mld zł.

Klienci PKO Banku Polskiego i Inteligo średnio wykonują w IKO co dwie sekundy 11 płatności mobilnych w internecie, co minutę – 292 przelewy, co godzinę – 217 tys. logowań, codziennie – prawie 20 mln tapnięć (dotknięć ekranu). Popularność zyskuje też bankowanie za pomocą mówionych poleceń - w ciągu ponad dwóch lat od uruchomienia Asystenta głosowego IKO przeprowadził on już 2 mln rozmów z klientami i ma prawie 770 tys. użytkowników.

– 7 milionów aktywnych aplikacji IKO to 7 milionów dowodów potwierdzających, że PKO Bank Polski jest liderem mobilnej bankowości i konsekwentnie rozwija się cyfrowo. Nasza aplikacja jest użyteczna, wygodna i bezpieczna. Nieustannie rosnące liczby, pokazujące aktywne korzystanie przez użytkowników IKO z usług bankowych i pozabankowych, udowadniają, że trafnie doskonalimy i rozbudowujemy aplikację dostosowaną do ich potrzeb. Bankowość w smartfonie wraz z rosnącym ekosystemem rozmaitych usług dodanych to przyszłość i nowe możliwości zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firmowych. Aplikacja mobilna IKO będzie jednym z filarów rozwoju największego polskiego banku w kolejnych latach – podkreśla Paweł Gruza, Wiceprezes Zarządu PKO Banku Polskiego kierujący pracami Zarządu.

Od ponad dziewięciu lat aplikacja mobilna PKO Banku Polskiego dynamicznie się rozwija zarówno pod względem liczby użytkowników, jak i dostarczanych funkcji oraz usług.

– Te 7 milionów aktywnych IKO to między innymi efekt wsłuchiwania i wczytywania się w opinie użytkowników naszej aplikacji i klientów PKO Banku Polskiego. IKO z roku na rok, a nawet z miesiąca na miesiąc, oferuje coraz szerszy i stale się rozwijający wachlarz funkcji. Systematycznie dokładamy nowe „cegiełki” w aplikacji, które dają użytkownikom do dyspozycji kolejne praktyczne i intuicyjnie obsługiwane usługi. Stale odnotowujemy też nowe rekordy liczby i wartości transakcji wykonywanych w kanale mobilnym. Aplikacja PKO Banku Polskiego to dla milionów naszych klientów wygodne narzędzie, którym posługują się w codziennym życiu – dodaje Michał Macierzyński, dyrektor Departamentu Usług Cyfrowych w PKO Banku Polskim.

Źródło: materiały prasowe

 

Zaloguj się, by uzyskać dostęp do unikatowych treści oraz cotygodniowego newslettera z informacjami na temat najnowszego wydania

Zarejestruj się | Zapomniałem hasła