Saltus Ubezpieczenia firmą odpowiedzialną etycznie

opublikowano: 3 kwietnia 2020
Saltus Ubezpieczenia firmą odpowiedzialną etycznie lupa lupa

Szósta edycja konkursu „Etyczna firma” zakończyła się sukcesem SALTUS Ubezpieczenia, który znalazł się w wąskim gronie zdobywców tytułu. Spośród niemal 130 przesłanych ankiet konkursowych jedynie 19 zakwalifikowało się do finału.

– Uzyskanie wyróżnienia „Etyczna firma” w konkursie przeprowadzonym przez redakcję dziennika Puls Biznesu to dla nas wielkie osiągnięcie i potwierdzenie, że troska o sprawy społeczne w codziennej działalności jest szczególnie istotna w prowadzeniu działalności biznesowej – podkreśla Joanna Karawacka, manager ds. marketingu i PR SALTUS Ubezpieczenia.

SALTUS Ubezpieczenia zdobył tytuł „Etycznej firmy” za działania na rzecz budowy i wzmacniania kultury organizacyjnej opartej na etyce i zasadach społecznej odpowiedzialności biznesu, wyróżniając się na tle innych przedsiębiorstw w Polsce.


Od lat pracujemy nad tym, aby etyka i odpowiedzialność społeczna były nie tylko efektem, ale także fundamentem działalności SALTUS Ubezpieczenia – podkreśla Michał Roszczynialski, Compliance Officer w SALTUS. – Zależy nam na kompleksowym wdrażaniu zasad CSR w każdym aspekcie naszej działalności, od relacji z pracownikami i organizacji pracy po ofertę, jaką kierujemy do naszych klientów i partnerów biznesowych – dodaje Michał Roszczynialski.

Konkurs „Etyczna firma” od 2014 roku skupia firmy, dla których kodeks etyki nie jest jedynie elementem marketingowym, ale żyje nim cała organizacja. Tytuł "Etycznej firmy" może zdobyć jedynie firma, która spełnia rygorystyczne kryteria i przejdzie pomyślnie dwa etapy weryfikacji w formie szczegółowej ankiety, a następnie wywiadu z przedstawicielami PwC.


SALTUS Ubezpieczenia łączy dwa towarzystwa ubezpieczeniowe – SALTUS TU ŻYCIE SA oraz SALTUS TUW. Marka istnieje na polskim rynku od 1995 roku i w tym roku obchodzi 25-lecie swojej działalności. Od lat oferuje pełną gamę produktów ubezpieczeniowych skierowanych zarówno do odbiorców indywidualnych, jak też firm i instytucji. Jednym ze sztandarowych produktów marki jest ubezpieczenie zdrowotne zapewniające klientom dostęp do ponad 1.600 placówek medycznych w całym kraju.

Źródło: materiały prasowe

 

Zaloguj się, by uzyskać dostęp do unikatowych treści oraz cotygodniowego newslettera z informacjami na temat najnowszego wydania

Zarejestruj się | Zapomniałem hasła