Sześć milionów aktywnych aplikacji mobilnych PKO BP

opublikowano: 10 listopada 2021
 Sześć milionów aktywnych aplikacji mobilnych PKO BP lupa lupa
fot. materiały prasowe

Liczba aktywnych aplikacji IKO przekroczyła rekordowe na polskim rynku bankowym 6 milionów. Od momentu uruchomienia w marcu 2013 roku użytkownicy logowali się do niej ponad 4,1 miliarda razy, wykonali 1 miliard transakcji na łączną kwotę 274 miliardów złotych.

Klienci PKO Banku Polskiego i Inteligo średnio wykonują w IKO co dwie sekundy 9 płatności mobilnych w internecie, co minutę – 264 przelewy, co godzinę – 180 tysięcy logowań, codziennie – ponad 10 milionów tapnięć. Popularność zyskuje też bankowanie za pomocą mówionych poleceń - w ciągu półtora roku od uruchomienia Asystenta głosowego przeprowadził on już 925 tys. rozmów z klientami, odnotowaliśmy w sumie 1,9 mln wypowiedzi użytkowników.

Sześć milionów aktywnych aplikacji IKO to kolejny kamień milowy w cyfrowym rozwoju PKO Banku Polskiego. Ta liczba to dowód, że nasza bankowość mobilna jest praktyczna, wygodna i bezpieczna. Wsłuchując się w opinie klientów dostosowujemy aplikację IKO do ich rosnących wymagań. Bankowanie w smartfonie to przyszłość i będziemy nadal rozwijać mobilne funkcje i możliwości, zarówno dla klientów detalicznych jak i firmowych. Przyjazna i intuicyjna aplikacja z rozbudowanym ekosystemem usług finansowych będzie jednym z filarów rozwoju banku w kolejnych latach – podkreśla Iwona Duda, wiceprezes Zarządu PKO Banku Polskiego kierująca pracami Zarządu.

Od ponad ośmiu lat aplikacja mobilna PKO Banku Polskiego dynamicznie się rozwija zarówno pod względem liczby użytkowników, jak i dostarczanych funkcji oraz usług.

Aplikacja mobilna PKO Banku Polskiego daje użytkownikom coraz to nowe możliwości i funkcje. Jej popularność systematycznie rośnie, rekordy bije także liczba i wartość transakcji wykonywanych w kanale mobilnym. Jesteśmy liderami mobilnej bankowości „na szóstkę" i stawiamy na dalszy rozwój aplikacji IKO – dodaje Michał Macierzyński, dyrektor Departamentu Usług Cyfrowych.

Nowością w aplikacji mobilnej PKO Banku Polskiego jest możliwość inwestowania - dostęp do pełnej oferty funduszy inwestycyjnych oferowanych przez PKO TFI i usług Biura Maklerskiego oraz sprawdzenia stanu PPK i PPE. Użytkownicy mogą także korzystać z płatności zbliżeniowych BLIK. Wśród wdrożeń zaplanowanych na kolejne miesiące jest m.in.: udostępnienie kredytu firmowego i wprowadzenie listy odbiorców zdefiniowanych.

Źródło materiały prasowe

Komentarze (0)
Dodająć komentarz, akceptujesz regulamin forum.
dodaj komentarz
 
 

obecnie brak komentarzy, zapraszamy do komentowania.

 

Zaloguj się, by uzyskać dostęp do unikatowych treści oraz cotygodniowego newslettera z informacjami na temat najnowszego wydania

Zarejestruj się | Zapomniałem hasła