Technobiznes 2018: Będzie coraz więcej innowacji w gospodarce

opublikowano: 12 kwietnia 2018
Technobiznes 2018: Będzie coraz więcej innowacji w gospodarce lupa lupa
.

Zakończyła się Gala Technobiznes 2018, w trakcie której poznaliśmy zwycięzców Konkursów Technologicznych „Gazety Bankowej”

„Gazeta Bankowa” już po raz 16 ogłosiła zwycięzców konkursu Lider 2017 – na najlepsze wdrożenie - oraz po raz 11 wskazała zwycięzców konkursu Hit 2018 – na najlepszy produkt obecny na rynku.

„Gazeta Bankowa” ma swój udział we wdrażania nowoczesnych technologii w Polsce, bo od 16 lat organizujemy konkursy technologiczne – powiedział Maciej Wośko, redaktor naczelny „Gazety Bankowej”, podczas gali wręczenia nagród.

Gościem specjalnym gali była Jadwiga Emilewicz, minister przedsiębiorczości i technologii.

Chciałabym podziękować Gazecie Bankowej za organizowanie tego konkursu. Chciałabym podziękować, bo ten konkurs pokazuje, że wszyscy dążymy do tego, aby innowacyjne wdrożenia przestały być zaklęciem – powiedziała Jadwiga Emilewicz, minister przedsiębiorczości i technologii, podczas wystąpienia w trakcie gali.

Zapowiedziała, że administracja nadal musi się zmieniać, aby coraz więcej innowacji technologicznych pojawiało się w Polsce.

Jeśli słowo innowacyjność ma nie być pustym słowem, to innowacyjna musi być polska administracja, bo w domenie publicznej jest najwięcej środków – powiedziała Jadwiga Emilewicz.

Innowacyjność w całej gospodarce to konieczność. Widać to choćby po sektorze finansowym, który już wcześniej bardzo się zmienił. Ale na tym nie koniec.

Jest ogromne przyspieszenie w wykorzystaniu nowych technologii w sektorze bankowym. To przyspieszenie będzie tylko większe - powiedział prof. Andrzej Gospodarowicz z Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, przewodniczący kapituły konkursów technologicznych „Gazety Bankowej”.

Dlatego ogromne znaczenie mają konkursy organizowane przez „Gazetę Bankową”, które wskazują nie tylko najciekawsze technologie, ale także to, jak te technologie są wdrażane.

Ten konkurs jest bardzo istotny, bo promuje nie tylko innowacyjność jako ideę ale przede wszystkim to, aby innowacje wdrażać skutecznie i efektywnie – powiedział Marcin Olender, menadżer ds. polityk publicznych Google Poland.

 

Zaloguj się, by uzyskać dostęp do unikatowych treści oraz cotygodniowego newslettera z informacjami na temat najnowszego wydania

Zarejestruj się | Zapomniałem hasła