Ubezpieczenia komunikacyjne w PKO Banku Polskim

opublikowano: 22 marca 2023
Ubezpieczenia komunikacyjne w PKO Banku Polskim lupa lupa
fot. Fratria / AS

PKO Moto od PKO Ubezpieczenia to szeroki pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych, który jest już dostępny w PKO Banku Polskim. Pakiet obejmuje ubezpieczenia: obowiązkowe OC, Autocasco, Auto Assistance, od następstw nieszczęśliwych wypadków i Zieloną Kartę.

– Rozwój oferty ubezpieczeń współtworzy drugi filar strategii banku na lata 2023-2025, w którym stawiamy na rozwój ekosystemu usług pozabankowych. Oferta ubezpieczeń komunikacyjnych od PKO Ubezpieczenia jest kolejnym krokiem w rozwijaniu wspominanego ekosystemu, a jej dostępność we wszystkich kanałach dystrybucji banku, wpisuje się w realizację głównego celu drugiego filaru strategii czyli tworzenia bankowości dopasowanej do stylu życia. Mamy nadzieję, że potencjał bazy naszych klientów przyniesie efekt porównywalny do tego, który osiągnęliśmy w przypadku oferty PKO Dom , która od ponad roku ma już blisko 5-procentowy udział w rynku ubezpieczeń domów i mieszkań – mówi Paweł Gruza, Wiceprezes Zarządu PKO Banku Polskiego, kierujący pracami Zarządu.

- Wprowadzenie PKO Moto to kolejny ważny etap rozwoju naszej oferty ubezpieczeń samodzielnych. Konsekwentnie zmierzamy do tego, aby klienci PKO Banku Polskiego mieli szeroki wybór ubezpieczeń najbardziej powszechnych. Po sukcesie ubezpieczenia PKO Dom, chcieliśmy zapewnić też ochronę kierowcom i ich pojazdom. Nasza nowa propozycja to kompleksowa paleta ochrony na wypadek szkód w ruchu drogowym – mówi Leszek Skop, prezes zarządu PKO Ubezpieczenia.

- Wchodzimy na rynek mocno dynamiczny, który charakteryzuje duża skala szkodowości. Jesteśmy dobrze przygotowani, aby w momencie wystąpienia szkody, wesprzeć klienta jak najszybciej. Dysponujemy szeroką siecią warsztatów partnerskich, a sposób zgłoszenia szkody jest wygodny i zajmuje niewiele czasu. Klienci otrzymują do dyspozycji nowoczesne rozwiązania w procesie likwidacji, np. śledzenie statusu szkody, czy w przypadku mniejszych szkód, samodzielne wyliczenie odszkodowania – dodaje Leszek Skop.

Przy zgłoszeniu szkody w serwisie iPKO klient podaje informacje w prostym formularzu. W kolejnym kroku otrzymuje komunikat z potwierdzeniem zarejestrowania szkody wraz z jej numerem oraz informacją o możliwości śledzenia statusu szkody. Jednocześnie, dla wybranych szkód, klient będzie mógł samodzielnie wykonać oględziny. W takiej sytuacji aplikacja „poprowadzi” klienta przez cały proces i w efekcie klient otrzyma propozycję wysokości odszkodowania.

Moduł śledzenia szkody stanowi duże udogodnienie – umożliwia nie tylko weryfikację statusu likwidacji szkody, ale także podłączenie dokumentów, komunikację z opiekunem szkody w formie czatu (bez konieczności korzystania z SMS czy e-mail). Profesjonalną naprawę pojazdu zapewni sieć partnerskich warsztatów na terenie całego kraju.

Ubezpieczenia komunikacyjne PKO Moto można kupić w wygodny sposób w oddziałach i agencjach PKO Banku Polskiego, a także przez Call Center oraz online - w serwisie internetowym iPKO i wkrótce także w aplikacji mobilnej IKO.

Źródło: materiały prasowe

 

 

Zaloguj się, by uzyskać dostęp do unikatowych treści oraz cotygodniowego newslettera z informacjami na temat najnowszego wydania

Zarejestruj się | Zapomniałem hasła