Visa rozpoznawana przez dotyk i dźwięk

opublikowano: 9 lipca 2019
Visa rozpoznawana przez dotyk i dźwięk lupa lupa
Płatnościom dokonywanym za pomocą kart Visa będą towarzyszyły specjalne wrażenia dźwiękowe i dotykowe oraz animacja, fot. Shutterstock

Branding sensoryczny Visa (wrażenia dźwiękowe i dotykowe oraz animacja) będzie dostępny przy płatnościach w ponad milionie punktów sprzedaży na całym świecie.

Visa ogłosiła wprowadzenie identyfikacji sensorycznej marki, która powstała w wyniku nawiązania kilkunastu partnerstw w 25 krajach. Pozwoli ona, by doświadczeniu płatniczemu z Visa towarzyszyły wrażenia dźwiękowe i dotykowe oraz animacja. W cyfrowym świecie coraz bardziej wypełnionym komendami głosowymi, urządzeniami podłączonymi do sieci i samoobsługowymi punktami sprzedaży, identyfikacja sensoryczna Visa pozwoli nie tylko wzbogacić doświadczenia konsumenta, ale również zbudować zaufanie i stworzyć poczucie bezpieczeństwa, które tradycyjnie jest kojarzone z marką Visa.

Visa jest pierwszą dużą organizacją płatniczą, która postawiła na identyfikację multisensoryczną. Po długotrwałym procesie twórczym oraz selekcji przeprowadzonej w ramach grup fokusowych i rund eliminacyjnych Visa ostatecznie wybrała „energetyczny” i „optymistyczny” dźwięk, wzbogacony o animację oraz wibrację. Aby rozpowszechnić stworzoną identyfikację, Visa nawiązała współpracę z wieloma partnerami na całym świecie. W ten sposób zapewniła większej liczbie konsumentów poczucie pewności w trakcie dokonywania płatności.

Wprowadzenie przez Visa rozwiązań z obszaru brandingu sensorycznego zbiega się w czasie z coraz powszechniejszym wykorzystaniem Internetu Rzeczy oraz coraz większymi wymaganiami konsumentów.

Partnerami wykorzystującymi nowe rozwiązania są między innymi:

• Aplikacje mobilne:
- Aplikacja handlowa Carousell w Singapurze
- Aplikacja płatnicza Monyx Wallet stworzona przez Nayax
- 11 mobilnych aplikacji portfelowych stworzonych przez wydawców w regionie Ameryki Łacińskiej.

• Największe areny sportowe:
- Stadiony we Francji podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Kobiet
- Stadion Oracle Park, siedziba San Francisco Giants

• Firmy technologiczne i sprzedawcy detaliczni:
- Dostawcy terminali dla punktów sprzedaży, którzy dostarczają technologie bezpośrednio do detalistów, w tym Aurus, Equinox Payments (Ameryka Północna), Pax (Ameryka Północna i Azja), Poynt (San Francisco), IBA (Rosja), VisaNet (Urugwaj)
- Platforma przetwarzająca płatności TSYS Genius
- First Data w Singapurze
- Xpress-pay, wiodący dostawca elastycznego rozwiązania w obszarze elektronicznych płatności dla małych i średnich przedsiębiorstw
- Payscout, globalny dostawca usług z zakresu przetwarzania płatności oferujący platformę umożliwiającą transakcje w rzeczywistości wirtualnej
- Ziosk, rozwiązanie wykorzystujące ekran dotykowy do składania zamówień i płatności przy stoliku, wprowadzone w takich restauracjach jak Olive Garden, Yard House, Chili’s, Red Robin, Outback i TGI Friday’s

W miarę jak konsumenci zmieniają swoje przyzwyczajenia odnośnie tego, gdzie i jak płacą, szeroko rozumiane płatności muszą ewoluować w taki sposób, by zaufanie od samego początku było wbudowane w doświadczenie konsumenta – powiedziała Lynne Biggar, Chief Marketing and Communications Officer w Visa. – Wzbogacenie doświadczania naszej marki o nowe wymiary, pozwalające konsumentom zobaczyć, usłyszeć i poczuć płatności z Visa, staje się niezbędne w czasach, gdy fizyczne punkty sprzedaży zaczynają ustępować płatnościom w środowiskach cyfrowych. Identyfikacja sensoryczna jest dla nas sposobem na to, by pokazać, że każdej transakcji Visa towarzyszą szybkość, bezpieczeństwo, niezawodność i zaufanie – dodaje.

Źródło: materiały prasowe

 

Zaloguj się, by uzyskać dostęp do unikatowych treści oraz cotygodniowego newslettera z informacjami na temat najnowszego wydania

Zarejestruj się | Zapomniałem hasła