W PKO BP liczą uśmiechy klientów

opublikowano: 26 czerwca 2019
W PKO BP liczą uśmiechy klientów
fot. materiały prasowe, youtube.com

W wybranych placówkach PKO Banku Polskiego trwa pilotaż rozwiązania firmy Quantum CX, które liczy uśmiechy klientów i doradców, by zbadać wpływu uśmiechów na jakość obsługi klientów.

W pilotażu bierze udział kilkanaście oddziałów w całej Polsce. Quantum CX to kolejny startup, który pod skrzydłami banku rozwija autorską technologię.

Oddziały banku, które biorą udział w testach, zostały wyposażone w specjalne sensory liczące uśmiechy doradców oraz klientów. W trakcie rozmowy z klientem pracownik otrzymuje punkty za uśmiech, które potem może wymienić na nagrody. Z drugiej strony liczone są też uśmiechy klientów dzięki którym wspierane są lokalne cele charytatywne przy udziale Fundacji PKO Banku Polskiego. Jeden uśmiech klienta to jeden grosz dla potrzebujących. Stanowiska obsługi zliczające uśmiechy oznaczone są żółtym balonem.

Obejrzyj film na YouTube o badaniu: https://www.youtube.com/watch?v=UJ3A_7Hfcj0

- Jako organizacja otwarta na innowacje, bank nie ogranicza się wyłącznie do wdrożeń z zakresu technologii finansowych. Quantum CX, to przykład rozwiązania, które odpowiada na zupełnie inny typ potrzeb. Budowanie nawyku okazywania uśmiechu, pozwala nam na stworzenie pozytywnej atmosfery w oddziałach banku. Zaangażowanie obydwu stron – pracowników oraz klientów –  jest bardzo duże. W czasie trwania testów, liczba uśmiechów doradców wzrosła o 130 procent, klientów o 78. – mówi Grzegorz Pawlicki, dyrektor Biura Innowacji w PKO Banku Polskim.

Quantum CX to jedna z pierwszych firm technologicznych na polskim rynku, która połączyła możliwości sztucznej inteligencji z analizą reakcji behawioralnych klientów. Rozwiązanie zaproponowane przez startup przyspiesza proces budowy częstszego okazywania pozytywnych emocji w miejscu pracy, jak i w życiu.

PKO Bank Polski od kilku lat aktywnie angażuje się w rozwój środowiska innowacji. W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy, platforma Let’s Fintech with PKO Bank Polski skutecznie realizowało założenia strategii cyfrowej transformacji banku, otwierając organizację największej instytucji finansowej w Polsce na nowe technologie.

Źródło: materiały prasowe PKO BP

Komentarze (0)
Dodająć komentarz, akceptujesz regulamin forum.
dodaj komentarz
 
 

obecnie brak komentarzy, zapraszamy do komentowania.

 

Zaloguj się, by uzyskać dostęp do unikatowych treści oraz cotygodniowego newslettera z informacjami na temat najnowszego wydania

Zarejestruj się | Zapomniałem hasła