Pod patronatem
Dnia:
Do:
Gdzie: Warszawa

Warsztaty "E-MARKETING I E-COMMERCE W ŚWIECIE FINANSÓW

opublikowano: 24 marca 2016
Warsztaty "E-MARKETING I E-COMMERCE W ŚWIECIE FINANSÓW

Jak planować kampanie wizerunkowo-sprzedażowe i optymalizować serwisy bankowe, transakcyjne i sprzedażowe?"

Podczas warsztatu dowiedzą się Państwo:

- jak budować strategię komunikacji online w świecie finansów B2B i B2C?

- wizerunek czy sprzedaż? – w jaki sposób definiować i realizować działania w obszarze promocji finansów online?

- jak projektować sprzedażowe landing pages i strony produktowe produktów finansowych skłaniające do podjęcia akcji zakupowych lub kontaktu z doradcą?

- co i w jaki sposób mierzyć by osiągać ponad przeciętne rezultaty w kampaniach reklamowo-sprzedażowych w obszarze finansów – dla klientów indywidualnych i biznesu?

- czy i w jaki sposób adaptować trendy i „nowinki” technologiczne w komunikacji z klientami zainteresowanymi produktami finansowymi?

- jak dobrać partnera i wybrać optymalny model rozliczeń z uwzględnieniem specyfiki branży finansowej?

Dla kogo?

Szkolenie dla pracowników banków, firm ubezpieczeniowych, doradców i pośredników finansowych, funduszy inwestycyjnych, a także świata finansów B2B (oferta MśP i korporacyjna, leasing, faktoring) i private banking w tym:

- managerów i specjalistów e-marketingu

- managerów i specjalistów marketingu

- osób związanych ze sprzedażą w kanałach elektronicznych

Szczegółowy PROGRAM wydarzenia znajduje się na stronie: http://cpi.com.pl/imprezy/2016/emf/index.php

Organizator: Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.; tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;

email: pr@konferencja.com.pl

 

Komentarze (0)
Dodająć komentarz, akceptujesz regulamin forum.
dodaj komentarz
 
 

obecnie brak komentarzy, zapraszamy do komentowania.

 

Zaloguj się, by uzyskać dostęp do unikatowych treści oraz cotygodniowego newslettera z informacjami na temat najnowszego wydania

Zarejestruj się | Zapomniałem hasła